17 Nisan 2010 Cumartesi

Gundam Cafe ve Akihabara

Bandai sonunda gundam temalı bir kafe açıyor. 24 Nisan'da Gundam severlere kapısını açacak ve her ne kadar içini göremesem de nasıl olabileceğini tahmin edebiliyorum ve gitmemek için kendimi zor tutuyorum. Tokyo'nun  Akihabara bölgesi zaten cosplay cafleri ve maid cafeleriyle ünlüydü ve şimdi de Gundam cafe'siyle epey bir ilgi çekmeye devam edecek.  
Artık Tokyo'ya gidildiğinde, her ne kadar daha çok erkek otakulara hitap edilse de Akihabara'ya uğramak farz oldu. Gundam manyağı yabancıların sırf bu cafe için Japonya'ya geleceklerine eminim.
Şimdi biraz, bi kaç resim ve video'yla Akihabara'yı gezelim;
Bu video çok ilginç ve eğlenceli ayrıca İngilizce altyazılı...

 Akihabara Anime figür ve cosplaylerinin yanı sıra Elektronik ve teknolojik herşeyin uygun fiyata satıldığı bir semttir. Yani Harajuku gibi değil daha çok anime, manga ve Oyun meraklısını çekmek için donatılmış. 
Birçok fotoğrafa baktım, hep kızlar cosplay yapıyor, yok efendim maid cafe reklamları yapıyorlar. Bir tane bishounen cosplayi göremedim!! Çok sinirlendim, bana ne elalemin hizmetçisinden, fırfırlı eteğinden. Ben bana da hitap etsin isterdim, Şöyle yakışıklı bishounenler olsaydı sokakda bak gör o zaman Turist patlaması yaşardı Tokyo. Ayrıca geek ve nerd kız sayısı da epey bir artardı.
 Aha Akihabara'da birkaç pachinko manyağı...
Bu arada cafe ve mağzaların birçoğu Bandai'ye ait. Ne kadar zengin olduğunu ve artık zenginlikten şaşırıp oyun ve elektroniklerde epey bir ucuzluk yaptığı söyleniliyor. Afferim iyi yapıyor :)
Share/Bookmark

1 yorum:

  1. bir kolaylık göstermek için teşekkür ederiz.

    Ben memnunum senin sahip am benim blog ziyaret etti.

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...