29 Haziran 2012 Cuma

Tokyo - Hiragana-Katakana biter...


Bugün Hiragana-Katakana kursum bitti ve hepimiz sertifikalarımızı aldık. Hawaiili arkadaşımın şu gördüğünüz gurur verici pozunu paylaşmak isterim. Zar zor olsa da bitirdik kursu :D Ama ne ben ne de Douglas (yaşlı olduğumuzdan mıdır nedir) adam gibi okuyamıyoruz, yazamıyoruz.
Bir de bugün ilk defa sınıfça yemek yedik. Japoncam ingilizcemden daha iyi olduğu için kendimi japon gibi hissettim aralarında. Ama bu sertifaka olayı bütün öğrencileri bir araya getirdiği için daha önce pek görmediğimiz öğrencilerle karşılaştık.


Öğrencilerden biri devamlı bana baktığı için kıllandım acık. Önce japonun teki yine beni kesiyor diye iç geçirdim... Ardından sertifika olayı bitti kapıda sınıftaki arkadaşlarımızı beklerken. Sürekli bana bakan asyalı çocuk geldi direkt konuşmaya başladı. İngilizcesini anlamakta zorlandım zira herkesin aksanı bir garip burada. Anlamıyorum japonca konuş dedim. Bana tipik japon soruları sormaya başladı. Nereden geldin, kaç yaşındasın, ne zamana kadar bu kurstasın, bugün planın ne yarın ki planın ne... derken amacını anladım. Sonra nereli duruyorum, kaç yaşında duruyorum diye sormaya başladı. Japonsun herhalde dedim, hayır taiwanlıyım dedi, 22 yaşında olduğunu da ben tahmin ettim artık. Yalnız çocuğun suratı gerçekten güzeldi ama tipik kısa boylu asyalı işte. Bunu gören sınıf arkadaşlarım hemen ne dedi diye üstüme geldiler ve beni çok utandırdılar. İçimden "bugün kısmetim mi açık ne" diye geçirdim zira ondan önce de Douglas evli ve çocuklu olmasına rağmen beni Disneyland'a davet etmişti ama öyle kötü niyeti olmadığını biliyorum arkadaşımın.
Bir Tayvanlı eksik kalmıştı o da tam oldu :D Yan sınıfımdaki diğer asyalı kendini bir bok sanan elemanın da benden hoşlandığını ve ne zaman görse gözlerini alamadığını farkediyordum ama bu resmen çok hızlı davrandı ve dayanamayıp konuştu benimle. İlk defa içimden beğenilmek güzelmiş diye geçirdim ki kendimi kesinlikle beğenmiyorum, Tayvanlı çocuk inanın bana benden daha güzel. Bugünkü kısa aşk maceramın da sonuna geldik böylece...

Haftaya hızlandırılmış kursum başlıyor ve bu haftasonu mümkün olduğunca hiragana ve katakanaya asılmalıyım. Beni aşkla meşkle oyalamayın sevgili asyalılar, rica ediyorum sadadasd :P

7 yorum:

  1. hasgfdhafsha XD Allam allam! Adamların içindeki playboyluğu dışarı çıkartmışsın resmen. Uzun zamandır seni bekliyorlarmış. Ahahha! XD Bence sen de Japonca öğrenirken ülkenin yararlarından faydalanmalısın XD Yalnız o karedeki(fotodaki) tiplerin geneline baktım da >____< KORKUNÇLAR!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle öyle, ben de başından beri ona dikkat ediyorum, japonyaya dil öğrenmeye gelen gençler hep nerd, bakımsız tipler.

      Ülkenin yararları neymiş merak ettim? ahahah

      Sil
    2. Japonca öğrenmenin en kolay yolu O_O Japon sevgili! O_O XD

      Sil
    3. ahahah di mi... Yoshi sevgili olma, çıkma, karı kız kavramından bir haber olmasaydı onunla çıkardım ve cidden japoncam için yararlı olurdu. Olmadı Tayvanlıyla çıkarım onun da japoncası çok iyi :P

      Sil
    4. ahah xD Güzel olanlaysa olur bak o da :D

      Sil
  2. "Tayvanlı çocuk inanın bana benden daha güzel. " Ahahahaha :D

    Hani yurtdışında kızlar teklif ediyordu? HANİ?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir için geçerli olan bir eylemiş o. Yurtdışında bariz erkekler teklif ediyormuş. Ama hep birinden hoşlanırım ben teklif ederim sanıyordum. Çok atılganlar bu asyalılar yeminlen...

      Sil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...