28 Nisan 2010 Çarşamba

Bleach 268

Bu bölümün benim için şöyle başladı;
sonra;
daha sonra;
...
...
ve böyle bitti;
 Yani bu kadar saçma sapan diyaloglar geçen bomboş bir arc izlememişimdir, izlemişsem de yine Bleach'de izlemişimdir. Hiçbir gelişme, hiçbir ilerleme olmadı. Yami geldi korku saldı en sonunda Yami salak Orihime'nin üzerine yürürken İshida artistlik yapıp kurtardı. Bunun içinmiş bütün tantana meğer... Ulquiorra her türlü poz verip, göz doldurdu, karizmasıyla ortalığı yakıp durdu, ben de fırsatten istifade ettim bol bol :3
Bir de acayip merak ediyorum Bleach tokyo tv'de salı günleri yayımlanıyor diye biliyorum pazartesine falan mı alındı? dün izledim yeni bölümü çok şaşırdım. Kubo nolii?



5 yorum:

  1. %100 katılıyorum. Özellikle bütün hafta Bleach Bleach diye gezen, heycanla bekleyen güzide izleyicilere böyle dalga geçer gibi episode'lar izletmek çok ayıp!! Kınıyoruz! ^^
    Kubo, titre ve kendine gel! ^^

    YanıtlaSil
  2. bu hafta çok izleyesim vardı erken internete düştüğü için de pek bi mesuttum. Şimdi noldu anlamadım, mangasını okuyanlar için bu bölümler işgence gibi zaten bir de neden bütün bir bölümü İshida'nın gelişiyle oyalıyorlar anlaşılır gibi değil :)

    O yüzden Naruto Bleach'den daha fazla seviliyor işte! adamlar hayvan gibi filler verse de arclara geçtiklerinde 1 bölüm animede 5 6 bölüm manga sayısı ilerliyor.

    YanıtlaSil
  3. Hahhahaha süper yorumduu :D Ama naapsın adamlar 1 manga bölümünden anime yapıp o bölümü de tam bitirmediler sen düşün :D Bleach'in en iyi olayı dövüşleri.

    Ayrıca Naruto izlemeyi shippudende 1 saatlik özel bölümü sadece 1.5 manga sayısıyla geçirdikleri gün bırakmıştım. Arada ilginç dövüşleri izliyorum sadece.

    One Piece izleyin. Filler arclarında bile eğleniyorsunuz :D (Ki filler yok bu aralar tam gaz heyecan gidiyor :D)(Sen sevmiyodun gerçi *_*)

    YanıtlaSil
  4. sevmemek değil artık o kadar bölüme yetişemem kaç bölüm one piece, bence Naruto'ya haksızlık ediyorsun zaten naruto'nun mangası dolu dolu Bleach mangası işgence ediyor insana sahne sahne yayımlanıyor.

    Hem sen değil miydin bundan 4 5 ay önce naruto izle diyen ne çabuk vaz geçtin lan :D Bleach'in dövüşleri mi yoksa Gintama'daki dövüşler mi daha iyi diye sorarlar adama.

    YanıtlaSil
  5. Naruto'yu hala severim. Ayrıca o ilk sezon unutulamaz! Ama Shippuden'de sokabildiğimiz kadar filler sokalım mantığında adamlar var. 1.5 yıl naruto filler izlemiş adam artık kaldıramıyor doğal olarak :D Bleach dövüşleri iyi ama Gintama o konuda harika :D Başa al izle öyle dövşler :D

    One Piece ise aslında o kadar zor değil. Yani oturup izlenebilir istense bence :D Sadece korkuyor insanlar :D

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...