22 Aralık 2009 Salı

Yeni yıl CİNİ!!!!

Bir rivayete göre her xmas'ta çam ağacı süsledikten hemen sonra görünen ve evde tırım tırım gezen bir CİN varmış. Ben de böyle hurafelere inanmazdım taa ki objektifime yakalanana kadar. O kadar korkutucuydu ki 3 gündür uyuyamıyorum. 3 gündür terliklerimi ters giyiyorum, gece uyurken biri popomu açıp kaçıyor ve en korkutucusu saat 3 gibi ağacın bulunduğu yerden Ho ho hoo!! gibi sesler geliyor... valla tüylerim diken diken oldu bak!
Resimleri cern'e gönderdim gerçek olup olamayacağını çözsünler diye ama sizinle de paylaşmak istedim...


NOT:Kalbiniz veya şeker hastalığınız, araknofobiniz, androfobi, fobofobi, koprofobi... gibi rahatsızlıklarınız varsa kesinlikle okumayınız!!!

İşte çok sevdiğiniz xmas'ında böyle kötü yanı var. Daha başıma neler gelicek bilmiyorum. Heralde yakında kafama inek de yağar, Bu arada internet aleminde ilk kez bu kadar net ve bu kadar yakından yaklanmış paranormal varlık görüceksiniz. .Buyrung;


asdasdasd Tamam geçti gitti... Şimdi yeni yıl ağcımdan yakaladığımız güzel karelere bakalım da bu sevimsiz şakayı unutalım arka fonunuzda da Opeth'den Den standiga resan çalsın ki rahatlayın. Mikeal'in melek gibi sesinden nini gibi...

İşte Ayasegawa'yla özenerek hazırladığımız yılbaşı ağacım;


not: yine resim yükleyemiyorum yükleyebildikçe koyucam...^-^'

4 yorum:

  1. o cin bana çok benziyor yalnız dikkatini çekti mi???

    YanıtlaSil
  2. Cin gibisin maşallah ondandır.

    YanıtlaSil
  3. ahahuah korkutmayınız yılbaşı öncesinde.. ağaç pek hoş olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim... Herkes mi korkar yaw buna benzer çalışmalar yapiyim bari ahahah

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...