5 Aralık 2009 Cumartesi

BLEACH'DEKİ EN İYİ KARŞILAŞMALAR VOL.1

Sanırım 1. sırada İchigo vs Ulquiorra var. Seyircisine orgazm yaşatan bir karşılaşmaydı. Kim eliyle Getsuga Tenshou'yu durdurabilir ki? Ve Ulquiorra'ın bu dövüşü sırasında henüz son formuna geçmemiş haliydi, bu dövüşte İchigo'yu öldürdüğünü de hatırlatmak isterim, aslında Bleach bu dövüş sonrası bitmeliydi!! Ama ben de bitsin istemem hem önümüzdeki sezon bu arkadaşlar hayvansı bir şekilde dövüşücekler Ulquiorra son formunu göstericek kalplerimizi çalıcak.

[Animal i have become şarkısı Ulquiorra için yazılmış sanki çok yakışıyor sözleri :)]



Feci spoiler veriyorum buyrung;












2. en iyi dövüş (bana göre) Renji'nin zanpakutousuyle yaptığı dövüştü. Yarım yamalak kidosuyla inanılmaz rencide edilmiş bir halde dövüşü kazanan Renji'ye bir kere daha aşık olma sebebimdir. İnanılmaz duygusal bir karşılaşmaydı.




3. en iyi karşılaşma İchigo vs Grimmjow'du. Grimmjow ölücek diye içim gitmişti. Aslında İchigo bu dövüşü Orihime'nin sözleriyle kazandı yine son anda güçlenerek yani...



4. Karşılaşma çoook eskilerden bir karşılaşma ama izlerken kendimi sıktığım başka bir karşılaşma hatırlamıyorum. İshida ve Mayuri karşılaşması o kadar güzeldi ki hala ara sıra oturur izlerim. Ayrıca İshida shinigami kıyafetleri içinde harikaydı keşke hep onları giyeydi ama olmadı :)



5. ve çok eskilerden mükemmel karşılaşmaların bir karışımı ilk Byakuya vs İchigo, ardından İchimaru Gin vs Hitsugaya ve sonra da İchigo vs Urahara... Bu karşılaşmalar eski olmasına rağmen bir daha göremiyceğimiz karşılaşmalar. Gin'ni dövüşürken görmek istiyoruz artık. Neyseki önümüzdeki sezona umut bağlayabiliyoruz harika şeyler olucak bu karşılaşmaların pabucu dama atılcak.



6. en iyi karşılaşma eski nyuu bugün ayasegawa olan arkadaşım tarafından hatırlatıldı Madareme İkkaku vs edorad baya gerilmiştik bunu izlerken İkkaku'ya saygım artmıştı.



7. En iyi karşılaşma Hisagi Shuuhei'ye saygı sebebiyle göstermek istediğim bir karşılaşma. (Miyazu olma sebebim Hisagidir, zira değişik bir ismim var onu kullanmaktan zevk duyuyorum ama Hisagi'nin gücü fırtına yaratabilmesidir, o koca bıçaklarla yarattığı fırtınayla düşmanını biçer. Miyazu-Hime japon mitolojisinde hak tanrıçasıdır, eşi fırtına tanrısıdır, bi dönem ikisine de tapılmıştır.)
Hisagi'nin manga itibariyle başına kötü şeyler geldiği için yastayım. Bleach'deki en sevdiğim karakter kendisi sanırım daha fazla devam etmiycem Bleach'e... işte o harika karşılaşma; Hisagi vs Findor



NOT: Daha iyi karşılaşmalar varsa hatırlamıyorum hatırladıkca koyucam. Ayrıca videoları özellikle AMV seçtim.

5 yorum:

  1. Bana göre en güzel dövüş tabiki Yumichika Ayasegawa ve Charlotte Cuulhourne arasındakiydi :D Ishida ve Mayuri dövüşünü izlerken bende iyi gerilmiştim gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. Şimdi aklıma geldi Madarame Ikkaku ve Edorad isimli arrancarın dövüşüde keyifliydi (spoiler!!!) Ikkaku'nun bankaisi olduğunu öğrenmiştik bu dövüşte...

    YanıtlaSil
  3. benim de aklıma sonradan geldi ikkaku vs edorad'ın dövüşü ikkaku ölücek diye yumichika soul society aradıydı dedim madareme gidici heralde asdadasda heycanlı bir dövüştü onu da koyucam şimdi hihihi

    bu arada yorum yazamıyodun düzelttin mi yoksa?

    YanıtlaSil
  4. evet düzeldi diğer pc'den girdim yazdım oldu

    YanıtlaSil
  5. bugün yastayım çok fena :( Tek gözü de körmüş...

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...