4 Aralık 2009 Cuma

Çeviri grubu mu olduk?

Daha önce manga çevirimeye başladığımızdan bahsetmiştim. Görkem arkadaşım ve birkaç arkadaşla manga çevirip editliycez editleyen ben olduğum için üstüne basa basa söylüyorum. Çevirilerimizi yayınlamak için de blog açıcaz çok şımardık yaauu :) Çeviri yapmak isteyen arkadaşlara kapımız da açık!!!
Baktım her çeviri grubunun adı var biz kendi çapımızda free çeviriler yapıcaz ama illa bir isim gerekirse aklıma hiç bişey gelmiyor şu an. Herkes şu çeviri işini zor sanıyor sanırım oysa Görkem'e 2 gün önce teklif ettim nerdeyse birinci volum'ünü bitirdi yolladı bana editliyorum, hatta ben ondan daha ağırım ama clone'lama olayı çok vakit alıyor. sadece edit yaparım diyene de kapımız açık!!! Neyse bence eğlenceli bir olay. Ama çeviriceğimiz mangaları sınırlamayı düşündüm myanimelist'de yüksek score'lu ve çevrilmemiş olan mangalar tercihimiz olucak. İlk projemizin adı da ''Watashitachi no Shiawase na Jikan''. Anime ve manga tanıtımlarıma da yeni blogumuzda devam edicem. Sevdiğim animelerin kritiklerini de kendi blogumda yaparım. Özellikle Bleach kritiği yapmak inanılmaz zevkli oluyor. Biz bazen sevgili nyuu'yla sabahlara kadar Bleach hakkında konuşuyoruz. Son günlerde Bleach'den sorumlu bakan gibi hissediyorum kendimi, gelen geçen Bleach'in son altyazısı çıktı mı diye soruyor halk panikte altyazı hala çıkmadı bu ara...



Hazır Bleach, manga ,çeviri demişken. Okuduğum yeni bir shounen manga'dan bahsetmek istiyorum. Bana kalırsa 2010'da animeye uyarlanıcak bir seri doğuyor. Adına kurban olduğum ''Mnaki'' çeviri grubu taze taze çeviriyor bu seriyi, adı da Gamaran bu manganın... Benim gibi Edo dönemi hastası, Samuray manyağı, kılıç delisi bir kız kurusuysanız :P  eminim hoşlanıcaksınız. Gamaran'nın baş karakteri Kurogane Gama 14 yaşında ''taşağında tüy bitmemiş'' diye anılan bir kahramandır. Gel gelelim sanki bu Gama karakteri Bleach'den Kurosaki İchigo ve Gintama'dan Sakata Gintoki'nin karışımı gibi. İchigo ve Gintoki'yi çiftleştirmişler gibi töbe töbe... Ama inanılmaz gaz bir manga, sürekli aksiyon dövüş insanı feci gaza getiriyor. Okurken kendimi küçük bir erkek çocuğuymuş gibi hissediyorum gaza geldiğime göre öyle olmalı :) 





GAMARAN
Edo Dönemi’nin ortalarında, güç sahibi olmaktan başka hiçbir şeye inanmayan dövüş ustalarının, sürekli savaş halinde olduğu bir ülke vardır. Bu ülkenin ismi Unabara’dır, diğer adıyla Şeytan’ın İni…

Unabara Lordu Washitzu Naosata, tahtının varisini seçmek üzeredir. Bu nedenle 31 oğlunu yanına çağırır ve onlara en güçlü dövüş ustalarını bir araya getirip bir turnuvada dövüştürmelerini söyler.Her çocuk bir adet dövüş ustası getirebilecektir ve en güçlü dövüş ustasını bulan, tahtın varisi olacaktır.Lord’un 28. oğlu olan Naoyoshi, uzun uğraşları sonunda, sadece bir efsaneyi takip ederek Ogame Dojo’suna ulaşır. En güçlü dövüş ustasını ararken, karşısında 14 yaşında bir çocuk bulur.Fakat bu çocuk göründüğü gibi kolay lokma değildir.Ogame Tekniği’nde
ustalaşmış olan Gama isimli bu çocuk Naoyoshi’nin tam aradığı dövüşçüdür ve veliaht Gama’ya teklifini sunar:”Kendisi Unabara’nın yeni lordu olacak,Gama ise en güçlü dövüş ustası olduğunu ispatlayacaktır.”


ALINTIDIR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...