22 Mart 2012 Perşembe



Teyzemin eşi beni bir yerden minübüsüyle eve ulaştırmaya çalışıyor. O gün Ay Dünya'ya yaklaşacakmış ve tüm dünyada çok şiddetli depremler bekleniyor. O kadar yavaş sürüyor ki arabayı sinirleniyorum, bir yerde iniyorum ve eve koşarak gidiyorum. Annem evde tek başına beni bekliyor. Her an deprem olma korkusuyla oturmuş bekliyoruz, hava çok kapalı ve sisli. Bir an kısa bir süreliğine uykuya dalıyorum ve rüyamda Nasa'nın Obscure projesi diye bir şey görüyorum. Uyanıp Nasa'ya ulaşmaya çalışıyorum adımı ve proje ismini söyleyince beni daha üst yetkili birisiyle görüştürüyorlar. Adımın ne önemi var anlamıyorum ama proje ismini söyleyince söylediklerini anlayamıyorum, ingilizcem o kadar iyi değil kusura bakmayın diyorum, kapatıyoruz. Hala deprem endişesi sürüyor evden çıkalım dışarda geçirelim bütün günü diyorum. Annem hazırlanırken görünmez ve derileri yüzülmüş kas yığınından ölüler beliriyor evin içinde, hala bazıları görünmez. Onlardan zar zor kurtulup aşağı iniyoruz, şu an oturduğumuz apartmanın önüne yani. Ablam, yeğenim ve sizlerin tanımadığı bir kadın daha apartmanın önüne şemsiyeleriyle geliyorlar. Birden şiddetli rüzgar ve yağmur bastırıyor, hepimiz şemsiyeleri açıyoruz ama şemsiyeler zar zor dayanıyorlar, rüzgar çok şiddetli. Bir anda gökyüzünden korkunç bir ses yükseliyor, 2 dev roket ama o an ona ben füze diyorum. Biri hızını alamayıp bizim apartmana çarpıyor ve çok şiddetli bir patlama oluyor. Patlama gerçekleşmeden saniyeler önce annemin apartmana daha yakın olduğunu farkedip ona siper oluyorum hep beraber savruluyoruz. Herkes iyi mi diye bakıyorum çünkü yeğenim daha 7-8 yaşlarındaymış. Kimse de bir şey yokmuş gibi gözükse de sağlık ocağı gibi bir yere gidiyoruz. İlk annemi kontrolden geçiyor. Ben de Obscure projesinin Nasa'nın beni ortadan kaldırmak olduğunu anlıyorum. Bu sırada hala deprem riski devam ediyor, insanlar çok endişeli... Ve uyanıyorum.

Bunun sadece sabah gördüğüm bir rüya olduğuna inanmakta zorluk çekiyorum. Çok gerçekçiydi ve kalktığımda Nasa'ya ana avrat sövüyordum. Bir de Obscure kelimesinin ne anlama geldiğinden emin değildim, açtım baktım sözlüğe çok şaşırdım. Bilinç altı çok değişik azizim neler kurgulayacağı belli olmuyor. Şu ölü kas yığınları olmaydı çok mantıklı devam ediyordu hikaye ama o sıçtığı andı işte. Yine de füzelerin mavi parlak renkte olduğunu çok net hatırlıyorum, hatta biraz kassam üstünde neler yazdığını bile hatırlarım. Hala çok gerginim, çünkü deprem olacağı kesinleşmiş zaten kesinleşmese bile ay dünyaya o kadar yaklaşırsa sadece depremlerle kalmaz. Bence rüyamdaki en mantıklı yer Ay'ın kütle çekimiyle dünyaya yaklaştığında bu depremin yaşanacağı gerçeğiydi. Neyse bu rüyanın anlamı bir gün NASA dünyanın sonunu getirecek demek, ben ona yorup kaçıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...