16 Mart 2011 Çarşamba

Japonya'ya Yardım etmek isteyen?


Bugün hangi ülkeye ne kadar yardım yaptınız bilmiyorum ama Japonya diğer ülkere nazaran zor durumda olduğumuz zaman elinden gelenin en iyisini yaptı. Onlar gibi Deprem ülkesi olduğumuzu unutmuşsak veya başımıza gelmeyecek sanıyorsak önce objektif olarak şunu düşünelim; 9 büyüklüğünde bir Deprem + Tsunami + Nükleer reaktörlerde patlama, hepsinin üstüste gerçekleşme olasılığı binde bir ihtimal ve mühendisler tarafından öngörülen en kötü felaket senaryosuydu ama gerçekleşti. Kısaca henüz acıyı uzaktan seyrederken başımıza gelmeden anlayamayız zihniyetinden bir sıyrılıp empati algılarımızı en üst seviyeye getirelim. Mümkünse duyarlılık ve insanlık gibi hassas duygularımızı açalım ve Japonya'ya yardım edelim. Uzaktan seyrederek üzülmek bile daha fazla vaktinizi alır ama yardım etmek bir tıkla gerçekleşecek kadar basit ve kısa, yeter ki içinizde biraz duyarlılık olsun.

Bugün Fukuşima tesislerindeki Japonya için kendilerini feda eden 50 teknisyenin ailesine yardım etmek için, annesiz babasız kalmış küçük çocuklar için, evini ve hayat boyu birikimlerini birkaç saatte yitirmiş insanlar için, tüm ailesini kaybedenler için bağış yapmaya ÜŞENME sevgili okuyucu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...