27 Mayıs 2010 Perşembe

Ve Naruto Konaha'da (bölüm 162)

Naruto kritiği yapmam sanıyordum ama kendimi tutamadım. Hem mangada hem animede süper gaz gidiyor. Baya olmuş manga'nın bu bölümlerini okuyalı o yüzden ben de heycanlanıyorum yahu.
Hızlıca özet geçeyim; pain'nin en son taktiği Shizune'nin hafızasını okumak oldu ve Naruto'nun Kurbağ diyarından olduğunu öğrenebildi. Ulan o kadar yıktın ettin bari o son darbeyi de vurmayaydın. Acıyla barış getirmeye çalışan bir zihniyet... mecha animeler'in savaşı savaşla sonlandırmasına benzedi iyice.
Tsunade tam atağını yapacakken o korkunç yıkım geldi. 
Maloz yığınları ve göçük altından Sakura belirdi (keşke ölseydi!) Şu resim gibi 23354434 tane Sakura resmi bulabilirim sanırım, hep aynı acınası "Naruto yardım et" ifadesi. Adam senin yüzünden kendi hayallerinden vazgeçti hala herşeyi ondan bekliyorsun. O çok sevdiğin spu çocuğu Sasuke'yi çağırsaydın ya? Naruto saf ve iyi niyetli ya, hem duygusal, hem fiziksel olarak faydanlan çocuktan. Nasıl olsa onun başka derdi yok di mi? Küçük bir çocukken piçmiş gibi davranıp bugün herkes "Naruto kurtar bizi" modunda. Naruto verdiği sözlerden ve kendini sonunda ifade edebildiği için yaşadığı mutluluktan göremiyor bazı şeyleri.
Öl! Öl ya, nolur öl Sakura!

Ve bu artizi bir yerden tanıdınız mı? sasdasdasdasdnj. Nasıl tatlı bir piçtir bu ya, sanki evimizin yaramaz veledi gibi. Bu velet büyümüş de sennin mode falan geçer olmuş. Naruto güçlü evet ama Naruto'nun daha çok kişiliği güçlü. Jiraiya'dan öğrendiği felsefeyle ve kendi iradesiyle umarım sonuyla ilgili kötü öngörülerimi yanıltacak. Kishimoto'yu Naruto gibi bir anime karakteri tasarladığı için tebrik ediyorum ama o Sasuke nedir lan!

İşte fanart ve fananimation olmayan orjinal Sennin Mode Uzumaki Naruto'su. O kadar yumuşak bir sahne yapmışlarki, öncesindeki fırtına sessizliği falan tüylerimi diken diken etti tekrar. Önümüzdeki hafta ve ondan sonraki hafta her ne kadar sevmesem de, Horriblesubs'ın kapısını aşındıracak gibiyim. Bekleyemeyeceğim sanırım :) Her neyse çok fazla konuştum. Naruto ve Kurbağ çetesi sonunda Konaha'ya gelir ve o sırada Konaha'yı neredeyse yok eden Pain'le olağanüstü bir karşılaşma başlamak üzeredir. Bu arada Naruto haber salar "Ben geldim, benim ayağıma dolanmayın, adam olun izleyin!"

2 yorum:

  1. allahhııım az önce izleyip bitirdim :) yemin ederim gözlerim yaşardı. gamabuntoyu da pek severim.. cümbür cemaat geldiler...^_^
    gerçi introdan az biraz görmüştüm paine dalışını ama en sonunda işin gerçeği geldi..
    çok güzel dövüşler bekliyor sanırım bizi artık.. mangayı okumadım ayrıntıları bilmiyorum ama çook acayip şeyler olacak diye hissediyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Harika bir bölümdü di mi?
    Evet Ayşecim hislerinde yanımıyorsun harika bölümler başlıyor. Çok heycanalnıyorum düşündükçe bekleyemiyorum. Naruto kritiği yapmayacaktım ama düşün o kadar güzeldi ki ben de bir şeyler diyeyim dedim :D
    Senden de bekliyoruz yazarsın artık :*

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...