16 Mayıs 2010 Pazar

:)


Her insanın idolü ölüyor elbet, benim idolüm yaşayan en büyük efsaneydi ne istediniz aldığı nefesten lan :)
Gülüyorum çünkü bu gülüşün altında hassiktir gülüşü yatıyor. Efsanler de ölüyor işte bu da unutulacak emin olun, 1 sene sonra sadece bugün," Ronnie James Dio ölmüştü" diyecek insan bulamayacaksınız. Ancak isimleri öldükten sonra anılmaya devam eden insanlar efsane olmaya devam edecek.

Yazdıkça kendimden nefret ediyorum yazılacak tek şey halbuki "Gittiğin yerin kralı olmaya devam et Dio" gibi bir şey olabilir... bilemedim.


Kızgınım öyle kızgınım ki öldüğüne kızıyorum size kızıyorum. Yarın öbür gün unutucağınıza yerine getireceklerinize, kıyaslayacaklarınıza herşeyi ön görüp kızıyorum. Alın bu parça size çok bile...

3 yorum:

  1. İnsanalr bunu da unutur. "Ya bilmemkim yeni nesil DIO hatta ondan iyi" diyenler çıkacaktır. Şimdiden lanetlerimizi iletelim kendilerine. Dio huzur içinde yatsın. Bu yaz festivalde canlı görürüm diyordum. Hasta oldu sonra diyordum. Fena kapak oldu.

    YanıtlaSil
  2. Oha aynı düşünceler içerisinde kilitlenmiştim Facebook'ta Don't Talk To Strangers paylaşanları gördükçe. Ağzına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. öyle düğüm falan takıldı ki böyle boğazıma ben öyle sevdiğimi gösteremem pek. ağlamamak ve kızmak arasında gidip geldim. hala öyleyim... Ama teşekkür ederim :F

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...