6 Ocak 2010 Çarşamba

Neler yaptım?

Öncelikle yeni yıldan beri bir şey yazmadığımı farkketim hemen resimlerle kısaca bir özet geçmek istiyorum, eminim siz de neler yaptığımı çok merak ediyorsunuzdur(!) kesin!!!
Yeni yılda ne zamandır ilk defa  hediye aldım:) inanılmaz güzel bir hediye hem de;
Sevgili Ayasegawa bana kocaman bir kumbara almış.

2 ocak kankardeşimin doğum günüydü onunla yemeğe çıktık ama hiçbir şey yemedi doğru düzgün çok kırıldım zaten kilo vermiş... Bana görüşmediğimiz süre içerisinde yaşadığı ilginç maceraları anlattı, çok eğlendim :)
O pastayı bile ben yedim o yemedi :/
Neyse sonraki günlerimde süreki manga editledim manga blogumuzu düzenlemeye çalıştım açıkcası css kodlarından anlamıyorum. Yine de yavaş yavaş çalışmalarımızı yayınlamaya başladık iyi oldu...

Ve bu aralar yarım bıraktığım animelerimi bitirmeye çalıştım. Harika bir anime daha izledim clannad ve clannad after story'den sonra yine göz yaşlarıyla buluştum. Adı Tokyo Magnitude 8.0, Tokyo'da 8 şiddettinde olan bir depremi ve depremle yüzleşen 2 kardeş ve bir kadının yaşadıklarını anlatıyor. Belki bir film olsa bu kadar etkilenmezdim ama hem çizimleri hem de konusu bakımından gerçek bir şeyler tasvir ediliyordu, çok etkilendim izlemeyenlere mutlaka tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...