11 Ocak 2010 Pazartesi

formspring.me diye bir şey...

Şimdi msne az girsem de insanların kişisel iletilerini okumak hobimlerim arasından olduğu için, dikkatimi çekti. İlk önce önemsemedim formspring.me diye bir sosyal platform sandım. Yine bir facebook, twitter vakası vuku buldu dedim. Sonra biri'' nolur ya biri bana da sorsun'' (o kişi kendini biliyor) diye yalvarmış iletisinde... girdim baktım boyna soru sorulmuş ve kullanıcı cevap vermiş. Sorulara yarıldım bir, ikincisi soru soranıanonymous birisi olması pek bir şukela geldi. Çoh eğlendim birden içimden o insana en abuk sabuk soruları sormak geldi, fakat soru gelmiyor aklıma. Şimdilik bir hesap oluşturmuyorum soru sormak için beyinimin semalarında geziyorum ama tık yok, sanırım bu tür şeyler kal getiriyor insana... Komik bi şeyler yakaladım mı da screenshot almaya başladım mesela (artık kendimden de korkar oldum o kadar screenshot alıyorum ki...);



Okudukca anladım ama, bu şey her insanın içinde bir anketör olduğunu kanıtlıyor. Bir de sözlük yazarları bilir anketörlükle suçlanırlar ama hepsi de formspring.me kullanıcısı olmaktan kendini alamamış... Ayrıca ne kadar boş beleşci insanlar olduğunu da abuk sabuk sorulara cevap vermelerinden anlayabilirsiniz şu an henüz taze ya bu mevzu bir heycanla cevaplıyor millet.
 Yeni sosyal platformunuz herkese hayırlı uğurlu olsun diyorum beni daha fazla bulaştırmayın ben iyiyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...