11 Ekim 2010 Pazartesi

Break Blade

(Broken Blade diye de geçiyor) ...Bu müthiş film dizisini arşivimde izlemeye kıyamadan saklıyordum. Dün yatmadan önce ilk filminin tadına bakayım artık dedim. Gundam Unicorn izlediğimde hiçbir şey anlayamamıştım neden bilmiyorum ama bu sefer de aynısı olacak diye korktum. Fakat konu diğer mechalara göre daha farklı insanların içindeki büyü gücüyle çalışan gundamlar söz konusu. Tabi ondan önce büyü gücünü kuvars taşı sayesinde ortaya çıkarıyorlar ve binde bir dünyaya gelen bazı insanlarda büyügücü olmayabiliyor. Bu tür insanlar doğal olarak biraz garipseniyor çünkü büyü gücü sayesinde bütün araç gereç yani kuvars taşının etkilebileceği her alanda kullanıyorlar. Karakterlerimiz 4 askeri okul arkadaşı biri de bayan bu arkadaşlardan. Esas adamımız Rygart, bu büyügücüne sahip olmayanlardan fakat babası ölene kadar birgün bu gücünü çıkarabileceğine inanmış, onu askeri okula göndermiş sonra parasal sebeplerden okuldan ayrılmıştır. Rygart'ın arkadaşlarından biri olan Hodr ülkenin (tam olarak hatırlamıyorum) kralı olmuştur ve yine en iyi arkadaşları olan Sigynle evlidir. Sigyn bir tür bilim insanıdır. Kuvars ve büyügücünü araştırmaktadır. Zess ise taraf değiştirmiş bir zamanlar çok iyi arkadaş olan bu 4 arkadaş zor durumdadırlar. Kardeşiyle birlikte kendi halinde yaşayan Rygart'a seneler sonra mektup gönderen Hodr onu acil olarak krallığa çağırır. Hodr, Zessle arasını düzeltebilecek bir köprü olarak gördüğü için Rygart'ı eski insanları kullandıkları Golem'i (kuvars taşının etkisiyle büyügücüne sahip insanlar tarafından kontrol edilen bir gundam) göstermek istemiştir. Çünkü yüksek rütbeli büyügücüne sahip hiçbir askerin bile kullanamadığı bu Golem'in belki Rygart tarafından kullanılabiliecektir....

Baya konuyu anlattım gerisini de merak edip izleyiniz lütfen. İzlediğim en güzel mecha yapımlarından biri olmaya aday. 30 Ekimde japonyada 3. filmi gösterime girecekmiş. Onun haricinde 51 dkklık 4 filmden oluşan müthiş bir anime filmi serisi bence. Baktım puanı düşük animelistte falan, büyük ihtimal siz insanlar animeden anlamıyorsunuz. Şimdilik süper bir gazla başladı, aynı hızla gideceğine de eminim.
Break Blade 2. Filmin kritiğinde görüşmek üzere o/

4 yorum:

  1. süpersin iyiki bulmuşum burayı

    YanıtlaSil
  2. pek yazamıyorum ama memnunsan sorun yok. hoş geldin bloguma o/

    YanıtlaSil
  3. hoş gördük olsun çok yazı önemli değil isabetlerini beğendim.

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...