3 Haziran 2010 Perşembe

Centilmen Shikamaru ( Naruto 163)

Öncelikle Naruto'nun en güzel bölümlerinden birini izlemiş olmanın hazıyla ağzım kulaklarıma varmış bir şekilde yazdığımı belirtmek isterim. O kadar heycanlanarak izledim ki, bitene kadar o kolumdaki tüyler inmedi. Çok gaza geldim yazın filleriyle birden baştan izleme kararı aldım.

Bölümden gözüme çarpan Shikamaru'nun centilmen davranışlarıydı. ehuehehue çok mendokse olsa da böyle yanlarını görmek de hoş tabi, zaten küçükken ortalama bir kadınla ortalama bir hayat yaşayıp bulutları izlemek istediğini söylüyordu. Bu kız ortalamaya bile giremiyor ama olsun adamımsın Shikamaru! (Bu tip şeyleri Asuma'dan öğrendiği de nasıl belli)

Bir ara Hinata'yı gösterince dedim aha yaklaşıyor o itiraf sahnesi. Büyük bir merakla o sahneyi bir de animede görmek istiyorum. Çünkü o itiraf edince ben de itiraf etmiş sayıldım lan. Sakura ise bu sefer "Ayy, Naruto çok havalısın" ifadesine bürünmüştü. Gerizekalı ezik, insanları gücüne ve dış görünüşlerine göre havalı ve ezik gibi katagorilere ayrın mahlukat. Ben seppuku öneriyorum kendisi için siz ne önerirsiniz?



Tsunade'ye yaklaşan painler'den birini saniyesinde aşağı indiren Naruto cidden havalıydı ama, hiç beklemiyordum ben de. Çok heycanlandım üst üste 2, 3 kere izledim. Ve en üzücüsü Naruto'nun Kakashi'nin çakrasını hissedemediğini söylediği andı, lafı uzatmayayım ağladım biraz. Naruto'nun arkasında beliren babasının ve Jiraiya'nın silüeti de müthişti. Bitince ayakta mı alkışlasaydım bilemedim. Naruto'nun Tsunede kocakarısına söylediği laflarda süperdi "koskocaman hokagesin, bunlarla uğraşma git bir çay iç"...


Buradan Sasuke manyaklarına sesleniyorum bir süre kapak olacak Naruto'nun bu güçlü halleri. (Sasuke seven birisi de varsa ve blogumu takip ediyorsa bir zahmet defolsun gitsin :) )  Bu güzel bölümün kritiğini Sasuke gibi bir ucube için daha fazla kirletemem. 

Kakashi'ye olanlar ve tabiki köyün bu hali Naruto'yu çok sinirlendirdiği için daha önce çok büyük bir emek vererek çalışıp geliştirdiği fakat kendisine yasaklanan, Fuuton: rasen shuriken tekniğini de kullanmaktan kendini alamadı. Zaten bilmem farkettiniz mi? Pain'in Jiraiya sensei'den bahsetmesi bu tekniği kaçınılmaz kıldı. Benim de damarıma bas bir anda rasengan falan yaparım. Ondan önce kullandığı Senpou: oodama rasengan da güzeldi. O Naruto'nun çok az jutsu bildiğini söyleyenler, şafak vakti ufka baksınlar orada kocaman, nah yapan bir Naruto silüeti görecekler.
Kısaca Naruto altın çağlarını yaşıyor, o 100 küsür bölümlük hayal kırıklığı filleların hepsini bu güzelim arclar sayesinde görmezden gelebiliyor insan. Şimdi merakla bir sonraki bölümü bekliyoruz. Sennin mode'un süresi doluyor manga okuyanlar bilir ama bilmeyenler için çok heycanlı olmalı. Ondan sonra da Hinata'nın o olağan üstü itirafı ve Naruto'nun kendini kaybetmesini izleyeceğiz. 
Manga'dan da biraz spoiler vereyim; Kyuubi'nin mühürü açıldı...

Son olarak eğer çocuğum olacaksa Naruto kadar ezik %100 kararlı bir velet olmasını tercih ederdim. Dahi olmasına gerek yok, ortalama bir koca, ortalama bir çocuk, ortalama bir hayat... 

9 yorum:

  1. allahim ne desem nerden baslasam oncelikle 1. paini yere serdigi o milisaniyelik zaman araligini ben de 5 kere filan izledim, kakashiyi sormasi ve siluetlerin belirdigi noktada ellerim agzimi kapatmis agliyodum..
    shikamaruya zaten hastayimdir, cesit cesit yonlerini gormek hosuma gidiyor.. sakura gerizekalisi hakkinda konusmak bile istemiyorum. kendisine cok agir laflar hazirlamistim halbuki..
    gamabunto ve diger iki arkadasini ama ozellikle gamabuntoyu (narutonun ilk summon ettigi oldugu icin) cok seviyorum onlar da benim icin ayri bir heyecan kaynagiydi.

    butun bunlarin etkisini hesaba katarsak...evet hala kendime gelemedim

    YanıtlaSil
  2. fuuton osuruk no jutsu da tamamlansaydı süper olacaktı tam ahahah. Önümüzdeki bölüm daha da heycanlı hatta ondan sonraki ve ondan sonraki....

    YanıtlaSil
  3. ay ayy ayy tamam sakin spoiler filen verme!!tadi kacmasin...buraya kadar olacaklari az cok biliyordum ama tam olarak bu noktadan sonrakileri hic bilmiyorum!!heyecandan oliciiiimm..amamaaaaan

    YanıtlaSil
  4. anaam spoilerlere bak. okumadım valla. şu an download oluo çünkü. şikamaru adam zaten. ustasının hayaletinin sigarasını yaktığı sahne (anlatıma gel) süperdi, ağlarsın.


    bu arada blogumdaki "kiwi'deki mizik" yazısındaki müziği tavsiye ediyorum. çok güzel be. ve biliosanız söyleyeni ve şarkının orjinal adını söyleyiniz.

    YanıtlaSil
  5. indirdim dinledim ama bulamadım birilerine sorar öğrenirim bulursam haber veririm sana.

    shikamaru tam artiz ya izle hemen :D

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler (bi an arigato diycektim ama çok yapmacık öyyk).

    izliodum ama download bi bölümün inmesine yetişemio. ayriyetten yine yatıorum. ve itiraf... kakashi için bi damla göz yaşı geldi. öleceğini mangadan biliodum ama bilmesem hönküre hönküre ağlardım.

    hee şunu izle bak: grave of the fireflies

    bunu izledim ve 2 hafta etkisinde kaldım. dünyanın en güzel 2. kere izlenemeycek animesi. film. nası ağlamıştım, nası bi duygu veriolar adama. "seiiitiaaa" sesleri hala kulağımda.

    mutlu geceler.

    YanıtlaSil
  7. narutonun çakma paine yeri öptürdüğü sahneyi facebookta profil resmi yaptım izninle...:))

    YanıtlaSil
  8. @Rukiyem: ne demek canım benim istediğin gibi kullan süper bi sahneydi ;)

    @daggra: dün gece indirdim filmi nedense gözümden kaçmış o miyazaki olmadığıdan sanırım ama yine puanı falan çok yüksekmiş seni de ağlattırdığına göre iyi bir şey demekki. teşekkür ederim tavsiyen için o/

    YanıtlaSil
  9. ricxa ederim. izledikten sonraki yorumunu bekliyorz ailecek:)

    YanıtlaSil

dökül bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...